diumenge, 14 de febrer del 2021

Concurs Jo tinc la paraula

Us presentem els vídeos que unes alumnes de 1r d'ESO, voluntàriament, han elaborat per a participar en el concurs Jo tinc la paraula del Departament d'Educació, concretament a la Categoria A de 1r d'ESO. Per a veure'ls, cliqueu damunt el títol del vídeo i s'obrirà una pestanya nova.
  1. Què faig jo_Por a parlar en públic_Fet per l'Alba de 1r A
  2. Què és la conversa_La conversa_Fet per la Mariona i l'Aina de 1r A
  3. El llenguatge del nostre cos_Llenguatge no verbal_Fet per la Georgina de 1r B
  4. La vergonya és per tot arreu_Por a parlar en públic_Fet per la Naiara de 1r B
  5. El cor em va a mil_Por a parlar en públic_Fet per la Noor de 1r B
Esperem que us agradin!

#JOTINCLAPARAULA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada